ایرانیان

محل تبلیغ شما تهران گراف


لرستان

ا موضوع: لرستان,,

استان لرستان با وسعت حدود ۲۸ هزار و ۵۵۹ کیلومتر مربع در غرب ایران قرار گرفته است. این استان، از شمال به استان‌های مرکزی و همدان، از جنوب به استان خوزستان، از شرق به استان اصفهان واز غرب به استان‌های کرمانشاه و ایلام محدود می شود. مرکز استان لرستان، شهر خرم آباد است و از شهرهای مهم آن می توان؛ ازنا، الیگودرز، بروجرد، پلدختر، دورود و کوهدشت را نام برد.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 1132

تاریخ انتشار: 29 / 4 / 1392 ساعت: 1:9

برچسب ها : ,,,
نظر

گیلان

ا موضوع: گیلان,,

استان گیلان با مساحتی حدود ۱۴ هزار و ۷۱۱ کیلومتر مربع در میان رشته کوههای البرز و تالش در شمال ایران جای گرفته است. این استان به واحد جغرافیایی جنوب دریای خزر تعلق دارد و با استان های اردبیل در غرب، مازندران در شرق، زنجان در جنوب و در شمال با کشور آذربایجان و دریای خزر همسایه است. مرکز استان گیلان ، شهر رشت است و شهرهای مهم آن عبارتند از: آستارا، آستانه اشرفیه، بندر انزلی، رودبار، رودسر، شفت، صومعه سرا، فومن، لاهیجان، لنگرود و هشتپر.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 1176

تاریخ انتشار: 29 / 4 / 1392 ساعت: 1:8

برچسب ها : ,,,
نظر

گلستان

ا موضوع: گلستان,,

استان گلستان با مساحتی حدود ۲۲ هزار کیلومتر مربع در شمال ایران واقع شده است. این استان از شمال به جمهوری ترکمنستان، از جنوب به استان سمنان، از شرق به استان خراسان و از غرب به استان مازندران و دریای خزر محدود می شود. مرکز استان گلستان، شهر گرگان است و مهم ترین شهرهای آن عبارتند از: بندر ترکمن، بندر گز، علی آباد، کردکوی، مینودشت و گنبد کاووس.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 652

تاریخ انتشار: 29 / 4 / 1392 ساعت: 1:6

برچسب ها : ,,,
نظر

کهگویلویه و بویر احمد

ا موضوع: کهگیلویه و بویراحمد,,

استان کهگیلویه و بویر احمد ، با مساحتی حدود ۱۶ هزار و ۲۶۴ کیلومتر مربع در جنوب غرب ایران قرار گرفته است. این استان از شمال با استان چهار محال و بختيارى، از جنوب با استان‌هاى فارس و بوشهر، از شرق با استان‌هاى اصفهان و فارس و از غرب با استان خوزستان همسايه است. مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، شهر یاسوج است و شهرهای مهم آن عبارتند از: دنا، بهمئی، کهگیلویه یا دهدشت و گچساران.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 616

تاریخ انتشار: 29 / 4 / 1392 ساعت: 1:3

برچسب ها : ,,,
نظر

کرمانشاه

ا موضوع: کرمانشاه,,

استان کرمانشاه در غرب ایران، با مساحتی حدود  ۲۴ هزار و ۴۳۴ کیلومتر مربع واقع شده‌است. این استان از شمال به استان کردستان، از جنوب به استان های لرستان و ایلام، از شرق به استان همدان و از غرب به کشور عراق محدود می شود. مرکز استان کرمانشاه، شهر کرمانشاه است و شهرهای مهم این استان عبارتند از: اسلام آباد غرب، پاوه، جوانرود، سرپل ذهاب، سنقر، صحنه، قصر شیرین، کنگاور، گیلان غرب، هریس.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 1183

تاریخ انتشار: 29 / 4 / 1392 ساعت: 1:0

برچسب ها : ,,,
نظر

ليست صفحات

تعداد صفحات : 7



دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((ایرانیان)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف