ایرانیان

محل تبلیغ شما تهران گراف


کرمان

ا موضوع: کرمان,,

 استان کرمان، در جنوب شرقی ایران، با مساحتی حدود ۱۸۰ هزار و۷۲۶   کیلومتر مربع در واقع ۱۱ درصد از خاک کشور را به خود اختصاص داده است که از این لحاظ، پس از استان خراسان ، دومین استان پهناور کشور محسوب می شود.
مرکز استان کرمان، شهر تاریخی کرمان است و مهم ترین شهرهای آن عبارتند از: بافت، بردسیر، بم، جیرفت، رفسنجان، زرند، سیرجان، شهربابک، کهنوج.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 1139

تاریخ انتشار: 28 / 4 / 1392 ساعت: 23:30

برچسب ها : ,,,
نظر

کردستان

ا موضوع: کردستان,,

 استان کردستان با مساحتی حدود  ۲۸ هزار و  ۲۳۵ کیلومتر مربع در غرب ایران ، قرار دارد. این استان از شمال با استان‌های آذربایجان غربی و زنجان، از شرق با استان های همدان و زنجان، از جنوب با استان کرمانشاه و از غرب با کشور عراق همسایه است. مرکز استان کردستان، شهر سنندج است و از شهرهای مهم آن می توان به بانه، بیجار، دیواندره، سقز، قروه، کامیاران و مریوان اشاره کرد.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 604

تاریخ انتشار: 28 / 4 / 1392 ساعت: 23:25

برچسب ها : ,,,
نظر

قم

ا موضوع: قم,,

استان قم در مرکز کشور ، با مساحتی معادل ۱۴ هزار و ۶۳۱ کیلومتر مربع واقع شده است. این استان از شمال با استان تهران، از شرق با استان سمنان، از جنوب با استان اصفهان و از غرب با استان مرکزی همسایه است. مرکز استان قم، شهر قم است که مهم ترین شهر این استان نیز به شمار می آید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 650

تاریخ انتشار: 28 / 4 / 1392 ساعت: 23:23

برچسب ها : ,,,
نظر

قزوین

ا موضوع: قزوین,,

استان قزوین در شمال غربی ایران با مساحتی حدود ۱۵ هزار و ۸۲۱ کیلومتر مربع به طور تقریبی ۱درصد از وسعت کشور را به خود اختصاص داده است. این استان از شمال به استان های گیلان و مازندران، از جنوب به استان مرکزی، از غرب به استان های زنجان و همدان و از شرق به استان تهران محدود می شود.
مرکز استان قزوین ، شهر قزوین است و شهرهای مهم آن عبارتند از : آبیک ، بویین زهرا ، تاکستان و الوند.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 654

تاریخ انتشار: 28 / 4 / 1392 ساعت: 23:20

برچسب ها : ,,,
نظر

فارس

ا موضوع: فارس,,

 استان فارس در بخش جنوبی کشور با مساحتی حدود ۱۳۳ هزار کیلومتر مربع، به طور تقریبی ۱/۸ درصد از وسعت کشور را به خود اختصاص داده است که از این لحاظ پنجمین استان بزرگ ایران محسوب می شود. این استان از شمال به استان اصفهان، از شمال‌شرق به استان یزد، از جنوب به استان هرمزگان، از غرب و جنوب غرب به استان بوشهر و از شمال‌غرب به استان کهگیلویه و بویراحمد محدود می شود.
مرکز استان فارس، شهر شیراز است و از شهرهای مهم آن می توان شهرهای مرودشت، کازرون، جهرم و فسا را نام برد.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 656

تاریخ انتشار: 28 / 4 / 1392 ساعت: 23:18

برچسب ها : ,,,
نظر

ليست صفحات

تعداد صفحات : 7



دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((ایرانیان)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف