ایرانیان

محل تبلیغ شما تهران گراف


خراسان رضوی

ا موضوع: خراسان رضوی,,

 استان خراسان رضوی در شمال شرق ایران با مساحتی حدود ۱۴۴ هزار و ۶۸۱ کیلومتر مربع ، جزو  چهارمین استان بزرگ کشور محسوب می شود. این استان از شمال و شمال شرق با ترکمنستان، از غرب با استان های خراسان شمالی و سمنان، از جنوب با استان های خراسان جنوبی و یزد و از شرق با کشور  افغانستان همسایه است. مرکز استان خراسان رضوی شهر مقدس مشهد است و از شهرهای مهم آن می توان تربت جام، تایباد، سبزوار، سرخس، فردوس، قوچان، کاشمر و نیشابور  را نام برد.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 1131

تاریخ انتشار: 28 / 4 / 1392 ساعت: 22:51

برچسب ها : ,,,
نظر

خراسان جنوبی

ا موضوع: خراسان جنوبی,,

 استان خراسان جنوبی در شرق کشور با مساحتی حدود ۹۵ هزار و ۳۸۵ کیلومتر مربع واقع شده که از لحاظ وسعت، جزو هشتمین استان ایران به شمار می رود. این استان از شمال با استان خراسان رضوی، از غرب با استان یزد، از شرق با کشور افغانستان، از جنوب با استان سیستان و بلوچستان و از جنوب غربی با استان کرمان همسایه است مرکز استان خراسان جنوبی، شهر بیرجند است و از شهرهای مهم آن می توان؛ قاینات، درمیان، سرایان، سربیشه و نهبندان را نام برد.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 689

تاریخ انتشار: 28 / 4 / 1392 ساعت: 18:51

برچسب ها : ,,,
نظر

چهار محال و بختیاری

ا موضوع: چهار محال و بختیاری,,

 استان چهارمحال بختیاری با مساحت ۱۶ هزار و ۵۳۳ کیلو مترمربع در بخش مرکزی کوه های زاگرس قرار گرفته که از این حیث جزو بیست و دومین استان کشور محسوب می شود. این استان از شمال و شرق به استان اصفهان، از غرب به استان خوزستان، از جنوب به استان کهگیلویه و بویراحمد و از سمت شمال غربی به استان لرستان محدود است . مرکز استان چهار محال و بختیاری، شهرکرد است و از شهرهای مهم آن می توان به اردل، لردگان، بروجن و فارسان اشاره کرد.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 446

تاریخ انتشار: 28 / 4 / 1392 ساعت: 18:44

برچسب ها : ,,,
نظر

تهران

ا موضوع: تهران,,

استان تهران با وسعتی حدود ۱۸ هزار و ۹۰۹ کیلومتر مربع در شمال ایران و جنوب دامنه رشته کوه البرز- از آذربایجان تا خراسان با جهت غربی– شرقی - قرار دارد. این استان از شمال به استان مازندران، از جنوب به استان قم، از جنوب غربی به استان مرکزی، از غرب به استان البرز و از شرق به استان سمنان محدود می شود. مرکز استان تهران، شهر تهران است و از شهرهای مهم آن می توان دماوند، ورامین و ری را نام برد.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 558

تاریخ انتشار: 28 / 4 / 1392 ساعت: 18:43

برچسب ها : ,,,
نظر

بوشهر

ا موضوع: بوشهر,,

استان بوشهر با مساحتی حدود ۲۷ هزار و ۶۵۳ کیلومتر مربع در جنوب غرب کشور قرار دارد. این استان از شمال با استان خوزستان و قسمتی از کهکیلویه و بویراحمد، از جنوب با خلیج فارس و قسمتی از استان هرمزگان، از شرق با استان فارس و از غرب با خلیج فارس همسایه است. مرز دریایی این استان با خلیج فارس بیش از ششصد کیلومتر است. مرکز استان بوشهر، بندر بوشهر و از شهر های مهم آن می توان به اهرم، بندر دیلم، برازجان، بندر کنگان، بندر گناوه، بندر دیر و خور موج اشاره کرد.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 835

تاریخ انتشار: 28 / 4 / 1392 ساعت: 18:40

برچسب ها : ,,,
نظر

ليست صفحات

تعداد صفحات : 7



دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((ایرانیان)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف